Λίγες μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία, αλλάζει ο τρόπος εξέτασης των
ξενόγλωσσων μαθημάτων για τους μαθητές των πιλοτικών σχολείων: Θα
ακούσουν άγνωστα κείμενα και θα κληθούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις, ενώ
όλη τη χρονιά δεν έχουν κάνει τέτοιου είδους ασκήσεις, παρά μόνο
διδάσκονταν από το βιβλίο.
Το γεγονός καταγγέλλει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών που για το θέμα αυτό μάλιστα, οργανώνει σήμερα παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας, απαιτώντας την απόσυρση του Προεδρικού Διατάγματος υπ' αριθμ. 47, για την «Αξιολόγηση των μαθητών των Α, Β, Γ τάξεων των Γυμνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών», με το οποίο αλλάζει αιφνιδιαστικά λίγο πριν τις εξετάσεις ο τρόπος εξέτασης.
Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών σε ανακοίνωσή του λέει ότι προκύπτει «σοβαρό πρόβλημα, παιδαγωγικής φύσης» και εξηγεί: «Είναι φανερό ότι η αξιολόγηση του μαθητή με μία νέα μέθοδο, με την οποία ο μαθητής έρχεται σε επαφή πρώτη φορά μέσα στις εξετάσεις, θα έχει σοβαρές, αρνητικές επιπτώσεις στην επίδοσή του. Εμποδίζει το μαθητή να ξεδιπλώσει τις γνώσεις που απέκτησε όλη τη χρονιά. Επιπρόσθετα, θα εκφράσει πιο έντονα την ταξική διαφοροποίηση ανάμεσα στους μαθητές, με βάση το γεγονός ότι ασκείται έντονα και στο χώρο των ξένων γλωσσών επιχειρηματική δραστηριότητα».
Για τους λόγους αυτούς, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών απαιτεί την άμεση απόσυρση του ΠΔ «και την αξιολόγηση των μαθητών με τον τρόπο που αυτή γινόταν κάθε χρόνο».
Το γεγονός καταγγέλλει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών που για το θέμα αυτό μάλιστα, οργανώνει σήμερα παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας, απαιτώντας την απόσυρση του Προεδρικού Διατάγματος υπ' αριθμ. 47, για την «Αξιολόγηση των μαθητών των Α, Β, Γ τάξεων των Γυμνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών», με το οποίο αλλάζει αιφνιδιαστικά λίγο πριν τις εξετάσεις ο τρόπος εξέτασης.
Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών σε ανακοίνωσή του λέει ότι προκύπτει «σοβαρό πρόβλημα, παιδαγωγικής φύσης» και εξηγεί: «Είναι φανερό ότι η αξιολόγηση του μαθητή με μία νέα μέθοδο, με την οποία ο μαθητής έρχεται σε επαφή πρώτη φορά μέσα στις εξετάσεις, θα έχει σοβαρές, αρνητικές επιπτώσεις στην επίδοσή του. Εμποδίζει το μαθητή να ξεδιπλώσει τις γνώσεις που απέκτησε όλη τη χρονιά. Επιπρόσθετα, θα εκφράσει πιο έντονα την ταξική διαφοροποίηση ανάμεσα στους μαθητές, με βάση το γεγονός ότι ασκείται έντονα και στο χώρο των ξένων γλωσσών επιχειρηματική δραστηριότητα».
Για τους λόγους αυτούς, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών απαιτεί την άμεση απόσυρση του ΠΔ «και την αξιολόγηση των μαθητών με τον τρόπο που αυτή γινόταν κάθε χρόνο».